מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות

משכנתא

מדריך משכנתא,השוואת משכנתאות
Home » בנקים למשכנתאות » בנק לאומי למשכנתאות

בנק לאומי למשכנתאות

בנק לאומי למשכנתאות- משכנתא ברמה אחרת

בנק לאומי למשכנתאות הינו אחד מהבנקים הגדולים בישראל המציע מסלולים ייחודיים למשכנתאות. עם העלייה במחירי הדירה, והוראות הנגיד, למתן עד שבעים אחוז בלבד מגובה הנכס, זוגות רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה. במיוחד בהתחשב בעובדה, כי זוג צעיר, ששניהם עובדים כשכירים, יתקשו בוודאי לגייס את ההון הראשוני לרכישת הדירה, ניתן למצוא בבנק לאומי למשכנתאות שלל פתרונות אשראי שיוכלו להקל על זוגות צעירים לרכוש את דירת חלומותיהם, תוך שימוש בהון העצמי המועט שלהם בצירוף הלוואות.

בנק לאומי– מציע ריביות מועדפות ויותר אפשרויות למסלולי משכנתא.

מכוח האינרציה, ככל שהבנק יותר גדול, כך גם כוח הקניה שלו. ויתרונם של בנקים גדולים הינו באפשרויות מתן המימון שלהם לכל מטרה, לרבות משכנתא. בנק לאומי למשכנתאות, בהיותו בנק גדול, יכול להרשות לעצמו, לפתוח בפני הלקוחות מגוון רחב של מסלולי משכנתא, כאשר ניתן לחלקם לתקופות שונות, ולווריאציות שונות של החזרים. כך שלמשל, זוג צעיר שצופה שיכולת ההחזר שלו תעלה בשנים הבאות, יכול לתכנן בעזרת אחד מיועצי המשכנתא המוכשרים, מסלול עם ריביות שיאפשרו לו ליהנות מהחזרים מצומצמים יחסית בשנים הראשונות שיגדלו בשנים שלאחר מכן יחד עם כוח ההחזר שלו.

בנק לאומי – שפע של כלים פיננסיים לתכנון ובדיקות ראשוניות.

תהליך קבלת המשכנתא מעולם לא היה קל יותר. בלאומי, מציעים שפע של כלים פיננסיים, שחלקם הגדול נגיש מהמחשב הפרטי של ביתכם, מבלי הצורך לבלות בתורים בבנק, או להתעכב שעות אצל יועץ משכנתאות. בקלות רבה, ניתן למצוא מידע רב באתר האינטרנט של בנק לאומי למשכנתאות, הסברים על מסלולי הלוואה, אפשרויות החזר, ואפילו לקבל אישור עקרוני למשכנתא אונליין. לאילו מביניכם שהם לקוחות בנק לאומי, יציע הבנק תנאים מועדפים, שעשויים לבוא לידי ביטוי בתנאי אשראי ואישור מוקדם דרך הבדיקה בסניף, קבלת כרטיס אשראי עם הטבות ייחודיות, או הלוואות נוספות לכל מטרה, אשר ישלימו את ההון הראשוני הנדרש לכם, ללא ערבים וללא בטחונות. תוכלו ליהנות גם ממחשבוני החזרים באתר, אפליקציות תכנון משכנתא לסלולארי ומגוון כלים שיקלו עליכם להחליט מהו מסלול המשכנתא הכדאי ביותר לכם.

בבנק לאומי למשכנתאות – כל פתרונות האשראי תחת קורת גג אחת.

יתרון משמעותי נוסף שמציע הבנק  ללקוחותיו, הינו מגוון פתרונות אשראי תחת קורת גג של בנק יציג וגדול אחד. במקרים מסוימים, נדרשים ללקוחות להם נדרשת משכנתא לרכישת נכס, הלוואות נוספות, על מנת להשלים את סכום הרכישה לנכס. במידה ואתם לקוחות בנק לאומי, תוכלו ליהנות מהלוואות בתנאים מועדפים לכל מטרה, ובכללותם, הלוואת שיוכלו לשמש כסכום גישור ראשוני לרכישת הנכס או לשימוש כחלק מההון העצמי שנדרשים רוכשי דירות להמציא. לעיתים קרובות, לקוחות המבקשים הלוואת משכנתא, רחוקים בסכומים קטנים יחסית, של כמה עשרות אלפי שקלים, מקבלת המשכנתא בכפוף להון העצמי, בבנק לאומי, הם יוכלו למצוא את הפתרון הדרוש להם.

האם תהיה לכם אפשרות לעבור בין מסלולי משכנתא שונים?

אנשים רבים שחושבים על לקיחת משכנתא, רוצים לדעת, ובצדק, מה זה בדיוק אומר לגבי העתיד שלהם. חשוב להבין שמעבר לאותה זכאות למשכנתא בסיסית וראשונית, טבעי שגם יהיו שינויים לאורך השנים. אומנם צריך הון עצמי למשכנתא כדי לפנות אל מוקד בנק לאומי ולהתחיל לדון בנושא של קבלת המשכנתא, אך גמישות היא חלק מהמשחק. כלומר, אם נשווה את הדברים למה שהיה מקובל בעבר, אנחנו נראה שהיום המצב שונה. היום אנשים שחושבים לקחת משכנתא רוצים גם לברר האם תהיה להם אפשרות לבצע מעבר בין מסלולים שונים.

 

החשיבות של ירידה לפרטים הקטנים

אם חשבתם לוותר על העניין של לאומי למשכנתאות קביעת פגישה ולעשות הכול רק אונליין, חשוב שתבינו: הדרך הנכונה לקחת משכנתא היא לשלב בין השניים. כלומר, אפילו אם אתם לא זקוקים לשירות כמו ייעוץ משכנתאות לאומי כי אתם יודעים באיזה מסלול אתם בוחרים, יש משמעות לקביעת הפגישה. כך תוכלו להבין גם את כל אותם הפרטים הקטנים שאולי לבד לא הייתם מגלים. זה לא משנה אם אתם פונים אל בנק לאומי עסקים או שאתם פונים כלקוחות פרטיים. מה שבטוח זה שעל בנק לאומי קביעת תור לא כדאי לוותר. אתם עומדים לחתום כאן על ההלוואה הגדולה ביותר שתיקחו בחייכם ולכן יש טעם להבין כל סעיף וסעיף בהסכם.

 

האם אפשר יהיה לפרוע את כל המשכנתא טרם הזמן שהוגדר?

בין אם אתם מתעניינים באפשרות כמו מחזור משכנתא לאומי ובין אם אתם עתידים לקבל כספים רבים, נניח מהירושה, טבעי שתרצו לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם. חשוב להבין שבהחלט ניתן לסיים את ההלוואה טרם זמנה, והכול בהנחה שבאמת יש לכם את הכסף הנדרש לתשלום לבנק. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שתרצו לקבל פרטים אחרים, פנו עוד היום אל בנק לאומי שירות לקוחות. אתם יכולים להיות בטוחים שאפילו אם נדמה לכם שהשאלות שלכם בנאליות מידי, כאן יענו לכם בסבלנות. כל מי שרוצה לקחת משכנתא זקוק לעזרה ולכן רצוי לבחור בבנק שבאמת ייתן לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. 

>>  למעבר לאתר לאומי למשכנתאות לחץ כאן

בנק לאומי טלפון: *5522

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לביטוח משכנתא

בשליחת הודעה אני מאשר שקראתי ואישרתי את תנאי השימוש ואני מאשר קבלת הצעות ודיוור.

אנא מלא את פרטיך לשם קבלת סיוע ומידע מנציג מומחה למשכנתאות

פנייתך התקבלה. יועץ משכנתאות יחזור אליך בהקדם.
רוצה לקבל הצעה משתלמת לביטוח משכנתא?

השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית
לביטוח משכנתא מסוכן או חברת ביטוח למשכנתאות